woensdag 20 november 2013

Concert Gérard Lenorman







De Kus ;-)
Zo'n 4 maanden geleden had ik al kaarten gekocht voor het concert van Gérard Lenorman (je kent hem wel van 'La Ballade des gens heureux', Voici les clés, Si j'étais président, etc.) die in een kleine concertzaal in de buurt zou optreden.  Vrijdag was het dan zo ver. We zaten op de 5e rij en konden alles goed zien en horen.

Een
geweldig concert. Gérard is niet alleen een goede zanger, maar een zeer vriendelijke man. Hij ging op een bepaald moment de zaal in om de kinderen die mee moesten komen met hun ouders te begroeten. Toen weer terug liep en op het podium was, riep ik hem om te zeggen dat naast mij ook een kind zat. Dus kwam hij het ​​podium weer af om te Fleur begroeten. Hij vroeg haar naam. Ik vertelde hem dat het was haar 11e verjaardag de dag ervoor en toen vroeg Gérard haar of hij haar kon 'omhelzen'. Dus kreeg ze haar 2 kussen! Toen ik hem vertelde dat we  Nederlanders waren en woonden in de Charente hij zei iets als 'Ik hoorde je accent, en je moet je accent houden'. Wat een avond !

Geen opmerkingen: